Te ayuda

Te cuida

Te inspira

Te enseña

Volver a M.ANGELA COLL GENER

Agent image

Thermomix® Barcelona Manresa

M.ANGELA COLL GENER

Presentadora Oficial Thermomix des de l'any dosmil, creació de receptes pròpies adaptant qualsevol recepta tradicional a thermomix, classes de cuina, demostracions, assessorament, seguiments i servei post-venda angelsmanresa@gmail.com.

...Leer más

Crema catalana amb Thermomix

7 de marzo de 2014

Tiempo de preparación:

No disponible

Ración para:

1 personas

Highlighted Image

Categorías:

Crema catalana amb Thermomix INGREDIENTS 1 litre de llet sencera 180 gr. de sucre Una pell de llimona Una barra de canyella Un sobre de flam potax 4 rovells d’ou PREPARACIO Del litre de llet en separem una tassa,col•locar la papallona a la maquina i posar dins del vas la resta de la llet , el sucre i els rovells d’ou .programar 15 segons vel. 3 ½ ,afegir la pell de llimona i la canyella i programar 11 minuts temp. 90º vel. 2. Barrejar el sobre de potax amb la llet que tenim reservada. Quan faltin 30 segons per acabar el temps,retirar el cubilet i abocar el preparat de la tassa,programar 2 minuts més temp. 100º vel.2. Deixar reposar una mica ,destapar treure la papallona i ja la podem posar al vol o a les cassoletes. Quan estigui freda li podem posar sucre per damunt i cremar-la.

EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®

Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.

0

7 de marzo de 2014

Posts destacados